سکوت

مجله جنسیت و جامعه برای علاقمندان به مباحث جنسی:

http://jenseyatvajameh.wordpress.com/

مجموعه کامل مجله معتقدان به آزادی جنسی بنام «سه کاف» بر روی اینترنت قرار گرفت. آدرس وبلاگ سکاف:

http://3kkk.wordpress.com/

کتاب آموزش جنسی برای کودکان و نوجوانان

عنوان و لینک مستقیم تک تک مطالب منتشره در تیزبین، به ترتیب از تاریخ شروع وبلاگ:

همه عنوان ها دسته بندی و لینک مستقیم در زیر آنها گذاشته شده است.

سهم من در احساس تنهایی دیگری

اظهار نظر حق پاپ است

ناموس و غیرت یا برده داری؟

طبیعت پیشداوری و تبعیض

https://tizbin.wordpress.com/tag/uncategorized/page/5/

آبستنی صد ساله ملت ایران

مشارکت ویروس ایدز و قدرتمندان سیاسی-مذهبی

توالت عمومی و آقا قابل نداره

چرا تروریست ها و مسلمانان متعصب با غرب درافتاده اند

چرا اسرائیل دشمن ایران نیست

دو تجربه موفق- لینک هنر و مجله ماها

چرا توجه به مختصات دیکتاتوری و دمکراسی برای ما مهم است

سنگسار زنان و مجازات همجنسگرایان

اولین مسابقه وبلاگ نویسی بمناسبت روز جهانی ایدز

لطفآ امضاء کنید

https://tizbin.wordpress.com/tag/uncategorized/page/4/

همجنسگرایی بعنوان پدیده ای مدرن و ضرورت دفاع از همجنسگرایان

سیاست یعنی تصمیم گی

ریرقص و جایگاه آن در جامعه ما

چگونگی اطلاع رسانی به کودکان و نوجوانان در باره ایدز

ایدز و اهمیت اعتراف به ناهنجاریها

مبتلایان به اچ.آی.وی و مسئله علنی شدن

انتخابات خبرگان و شوراها

دگرجنس خواهی تحمیلی

آسیب شناسی عشق در نگاه سنتی و مدرن

جامعه باز و جامعه بسته

https://tizbin.wordpress.com/tag/uncategorized/page/3/

من یک انسان هستم

اومانیسم و ضرورت معرفی آن

دمکراسی و مدرنیسم یکی نیستند اما لازم و ملزوم یکدیگرند

گرایش جنسی لزومآ به پذیرش هویت جنسی نمی انجامد

دمکراسی، هدف یا وسیله

کنوانسیون حقوق کودک و دولت ایران

برای رهایی حکومت از زندان خود ساخته و برای عزت وطن

هشتم مارس تیزبین یک زن خواهد بود

نه به خودکشی

نوروز و ذهنیت ما ایرانیان

https://tizbin.wordpress.com/tag/uncategorized/page/2/

ترس های متقابل

قطب نماهای قلابی و معده های فاسد ما

گو میشیما، پیشقراول همواروتیک ژاپن

آنچه که انسان را انسان می کند

رابطه ی اخلاق و خشونت

اتحاد ملی و انسجام اسلامی آقای خامنه ای

پیروزی و دستآورد تاریخی دو بعدی ( مصاحبه)

اصفهان، پایتخت فرهنگی جهان؟

تآملی در واژه «دگرباش»

تبلیغات و پروپاگاندا

https://tizbin.wordpress.com

15 پاسخ to “سکوت”

  1. دختر لزبین Says:

    1) شوکه شدم؛ این بدترین خبری بود که شنیدم.
    2) تیزبین عزیز ما در یک دنیای آلوده زندگی می کنیم و من فکر می کنم با سکوت تنها به آلودگی ها میدان داده ایم تا بیشتر بر بستر جهان تراوش کنند.
    3) برای من بسی مایه افتخار بود که چند مطلب از من در وبلاگ تیزبین چاپ شد. راستش خودم هم باورم نمی شه چطور این اتفاق افتاد.
    4) بسیار از وبلاگت آموختم و قرار گرفتن چند مطلب از من در تیزبین هم تجربه ای بود برای من و احساس می کردم کم کم دارم از این تجربه نیز می آموزم.
    5) تیزبین عزیز واقعا خسته نباشید.

  2. Alfonso Says:

    salam be tiz bine aziz
    dige alagheii be masaele ejtemaii nadaram
    age pishet nemiam be in dalile
    khodet hanooz roo cheshmami!

  3. رضا فتوت Says:

    خیای خوب شد که دسته بندی کردید

    شادمانی بی سبب من و رضا

  4. گی Says:

    در اثر مقاله ای از پیام شیرازی منتشر شد

    http://asar.name/2000/01/blog-post_01.html

  5. sarah.T Says:

    كافه اي وا كرده ام براي خودافشايي هاي شبانه ام. دلپيچه هاي يك لزبين وامانده. در ميانه ي گيجي دودهاي سيگاري كه آغشته به ماتيك اند و هزار تمناي بي پاسخ زنانه ي ديگر. شما را به فنجاني تلخكامي دعوت مي كنم.

  6. Diül.-Ing. J. Waladan Says:

    سلام

    لطفا آدرس ایمیل بفرستید تا ترجمه های مقالات علمی و روانشناسی را برای انتشار در وبلاگ شما برستیم.

    شاد باشید
    مدیریت ایران آزاد از آلمان
    مهندس جواد ولدان و سردبیران

  7. arash Says:

    آرشام پارسی و کشتار از نوع دارفور …

    این بار همه در برابر این کودتا می ایستیم

    http://arashbi.blogfa.com

    arash_bi85@yahoo.com

  8. Debt Relief Says:

    Great stuff….

    Wasn’t looking for this in particular, but cool stuff….

  9. مهرنوش Says:

    سلام . مهرنوشم از سایت احساسات دات کام . سایت ما جاییه که می تونین صداتون رو به گوش عشقتون برسونین . حتی اگه گمش کرده باشین . ابزار رایگان وبلاگ در رابطه با عشق و احساسات هم براتون آماده کردیم . پیروز و پابنده باشید

  10. diapason Says:

    خیلی حرف با شما دارم و درست نمی دونم چقدر ناگفته داری

    پست آخرم به نگاه بدی است که مردم به همجسگراها دارند

    کمکم کن تا این پیش قضاوت و پیش داوریها را ترمیم کنیم

    راه رسیدن به آزادی بیشتر ؛ دادن آگاهی به مردم است

  11. ط Says:

    با سلام:

    همه دوستان این بلاگ و نیز مدیریت بلاگ را برای عضویت در بزرگترین تشکل همجنسگرایان
    دعوت میکنم……

    منتظر حضور گرمتان هستم

  12. amir Says:

    سلام فول ارشيو ممجلات ماها و سه کاف رو مي خوام ممنوننن

  13. Cemal Says:

    خیای خوب شد که دسته بندی کردید

  14. شایان Says:

    برات کامنت میزارم و ازت می خوام باز هم بنویسی
    حتی سالی یک بار
    بوووووووس

  15. freemanhahn99856 Says:

    Since I am my own housekeeper, I will support myself this week. Probably by not doing any housekeeping, but it’s good to know that millions of Americ Click http://tu2s.in/searchll100830

پاسخی بگذارید

